jom pergi jauh!

salah satu sebab kenapa aku berblogging kembali, sebab ni la.. keji kan? bila ada problem, carik blog.. bila kau tengah happy, kau biarkan bersemak samun berhabuk bersawang segala.. hahaha..

nak kata problem tu takde la sangat.. masalah jiwa hati dan perasaan ni memang susah nak difahami.. even aku sendiri pun tak paham dengan jiwa raga aku nih.. boleh?? banyak benda jadi dalam beberapa bulan ni.. banyak sangat.. tak kisah la dari segi persahabatan, perhubungan, kekeluargaan.. semua lah..

tapi sekarang ni, aku sedang melalui detik2 sukar dalam hidup aku.. sebenarnya benda ni bukan lah baru dalam hidup aku.. dah kena banyak kali, tapi hati tetap degil untuk bagi peluang.. tapi takpelah, aku anggap semua ni satu pengalaman dan pengajaran.. aku akan cuba untuk lebih berhati2..

dengan masalah2 semua ni, aku sangat rasa nak pergi jauh.. jauh dari masalah, jauh dari orang, jauh dari semua.. kalau lah hidup semudah itu.. kan? tapi bila fikirkan yang aku ada komitmen dengan kerja, family, benda tu angan-angan jela.. hehe..

apa-apa pun, life must go on! jangan pandang belakang sangat.. sesekali takpe.. tapi jangan sesekali kita patah balik ke belakang.. sekarang sedang cuba untuk berfikiran positive sentiasa.. saya rindu natasha yang dulu.. but, dont worry bebeh! she will come back! wah gitu kan.. hahaha..

oklah.. till then, bai bai!

(^_^)v

0 comments:

Jom Kenal



Tasha :: Turning 24 :: Single :: Enjoy Being Single :: Wanna be slim again! :: Love myself, family & frenz :: Some say crazy. some say funny, some say serious :: U judge it :: Damn stubborn!! :: Addicted to shopping :: Wanna live my live to the fullest :: Wanna widen my circle of life :: Like to kacau-kacau & gelak-gelak :: Enjoy life :: Be nice, I'll be nice :: Cross the line, you'll see ::

Jom Borak

Jom Ikut