welcome back!

uhuk.. uhuk.. berhabuk blog aku ni.. hehe.. bukan setakat berhabuk, bersawang segala..

ada sebab kenapa aku dah lama tak update.. salah satu sebabnya, laptop aku rosak.. so, aku jarang online.. ditambah pulak bila dah pakai blackberry, memang aku online dekat situ jela..

macam mana aku boleh terpikir nak aktif balik? hurmm.. entah.. tiba2 jek tadi.. ingat dah lupa password, rupanya belom lagi daaaa.. tapi aku terpaksa delete semua post2 yang lepas2.. nak mula benda baru, taknak ingat benda lepas2.. kan? kan? kan?

aku ingat nak buat blog baru jek, tapi pikirkan layout blog yang cantik ini (cantik ke?? hahaha) and aku pun lupe macam mana nak buat baru.. so, kita teruskan kat sini jela kan??

okla.. aku pun tak tau apa tujuan blog ni nanti.. taip apa jela apa jek aku nak taip.. lagipun, takde sape pun baca.. hahaha.. aku sorang jah.. so, blog aku, sukati aku lah!

k.. till then, bai bai!

(^_^)v

0 comments:

Jom Kenal



Tasha :: Turning 24 :: Single :: Enjoy Being Single :: Wanna be slim again! :: Love myself, family & frenz :: Some say crazy. some say funny, some say serious :: U judge it :: Damn stubborn!! :: Addicted to shopping :: Wanna live my live to the fullest :: Wanna widen my circle of life :: Like to kacau-kacau & gelak-gelak :: Enjoy life :: Be nice, I'll be nice :: Cross the line, you'll see ::

Jom Borak

Jom Ikut