Penting ke??

Perlu ke satu2 relationship tu dilabel kan? Contoh mcm dia tu gf saya, dia tu bf saya.. Perlu ke?

Tak boleh ke kalau kita takde label2 tu? Penting ke title gf/bf tu?

Hmmmm.. Aku tak nak komen pape.. Sebabnya setiap orang ada pendapat masing2.. Macam kelakar jek bila dah besar2 ni nak "ajak couple".. *sumpahgeli* zaman sekolah menengah dulu boleh la.. Hehehehe..

Aku tak amik port sgt pun sebenarnya title gf/bf tu.. Nak commit pun aku tak sure aku boleh ke tak.. Cuma, kalau aku selesa dgn seseorang tu, aku memang akan dgn dia jela.. Contoh situation aku skrg, aku selesa dgn dia, we're not gf/bf, kawan pun bukan.. Nak label apa relationship kitorang ni pun aku tak tau.. Sebab tu aku tanya, penting ke label2 tu?

Mungkin utk certain situation penting.. Lagi2 soal hak.. Nak2 pulak bab jeles2 ni.. Kadang2 aku tertanya gak, patut ke aku nak jeles2 semua ni, walhal dia bukan sesiapa pun.. Pulakkkkkkk.. Mcm mana??!

Tapi, lepas aku tengok filem 500 Days of Summer semalam, serius aku sentap.. Hahahahaha! Scary pun ada.. Cuma aku tertarik dengan 1 ayat dalam filem tu, "label dlm relationship tu bukan perkara utama, yg penting adalah konsistensi dalam relationship tu".. Maksudnya, jangan sekejap kau tunjuk minat, sekejap tidak.. Cari orang tu bila perlu atau bila ada kepentingan.. Kalau kau ada rasa macam tu, better back off..

Oklaaa.. Fikir2 kan yek.. Kalau tak reti ambik hati, cukuplah kalau kita tahu untuk menjaga hati..

Okbai!

0 comments:

Jom Kenal



Tasha :: Turning 24 :: Single :: Enjoy Being Single :: Wanna be slim again! :: Love myself, family & frenz :: Some say crazy. some say funny, some say serious :: U judge it :: Damn stubborn!! :: Addicted to shopping :: Wanna live my live to the fullest :: Wanna widen my circle of life :: Like to kacau-kacau & gelak-gelak :: Enjoy life :: Be nice, I'll be nice :: Cross the line, you'll see ::

Jom Borak

Jom Ikut