i'm ok! kau? ok tak??


hurmmm.. dah pukul 2:45 pagi.. masih berjaga.. masih bekerja.. masih berpikir dan masih juga berfacebook.. hahahaha! ekhemmm.. sampingan jek tu.. :coverline:

kepala nak kata serabut sangat pun takde.. tenang jek.. cuma kadang2 hilang focus sekejap.. banyak benda nak settle sebenarnya harini.. sebabnya, tadi buat cuti sendiri.. kih3x.. siang dah puas tido, malam kena la bekerja keras.. kemonlah natasah!

okla.. nak kongsi la sket cerita apa yang jadi harini.. aku nak buat confession.. hurmmm.. aku mesej "dia" tadi.. eh2.. cop2.. bukan mesej ape yek.. cuma nak invite dia datang wedding akak aku sabtu ni.. aku pun tak tau atas sebab apa yang buat aku mesej dia.. mungkin sebab masa dinner tadi, aku berborak dengan rono, dan dia salah satu tajuk conversation kitorang.. itu la kot.. tetiba teringat.. dan aku buat buat ni, atas dasar kawan.. aku still anggap dia kawan walaupun dia dah tak anggap aku macam tu.. :tangan di dada, mata ke atas:

entah la.. tak tau nak cakap apa yang aku rasa sekarang.. biasa jek kot.. dan satu benda yg aku sure, aku rasa aku dah move on.. sebabnya, aku tak rasa apa2 bila mesej dia or bila die tak reply langsung mesej aku.. aku ni jenis kadang2 tak pasti dengan apa yang aku rasa, so, untuk pasti kan rasa tu, aku kena buat untuk test apa yang aku rasa.. kalau aku tak buat, aku tertanya2, betul ke, tak betul ke..

so, lepas dah mesej, aku tak rasa nak tunggu reply dia ke, atau apa pun.. even bila dia tak reply, aku tak rasa sakit macam dulu aku pernah rasa.. so, aku sangat pasti yang aku dah ok! good for me actually.. hehehehe..

1 thing for sure, takde rasa marah dah kat dia.. i'm ok now.. totally ok!

p/s: eh2.. mungkin ke sebab org tu aku yang buat aku ok? tettttttttttt.. :p

0 comments:

Jom Kenal



Tasha :: Turning 24 :: Single :: Enjoy Being Single :: Wanna be slim again! :: Love myself, family & frenz :: Some say crazy. some say funny, some say serious :: U judge it :: Damn stubborn!! :: Addicted to shopping :: Wanna live my live to the fullest :: Wanna widen my circle of life :: Like to kacau-kacau & gelak-gelak :: Enjoy life :: Be nice, I'll be nice :: Cross the line, you'll see ::

Jom Borak

Jom Ikut